Turtle with turtle hat

Standard

“Zeist, 29-11-2013

Hoi Maggie,
Een kaartje van dichtbij. Sinds een jaar woon ik in Zeist bij mijn vriend. Het is een mooie omgeving hier!
De hele wereld wil ik ook nog wel zien! Helaas ben ik nog niet zo ver gekomen. Mijn record was naar Kroatië. Wat een prachtig land is dat! We maakten veel roadtrips, dan zie je de leukste dorpjes en ‘struikel’ je vaak over verborgen plekjes.
Fijne winterdagen! Karlijn”

“Hoi Karlijn,

Dank je wel voor je grappige kaartje. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar als je echt wat van de wereld wilt zien dan komt dat vanzelf wel een keer. Ik kan het je in ieder geval aanraden. Ik ervaar iedere reis weer als een verrijking. Al die bijzondere plekken, met al die bijzondere mensen is iedere keer weer een ervaring. Daar teer ik de rest van de tijd op. Spullen gaan een keer stuk, worden oud of worden gestolen, maar mijn herinneringen neemt niemand me meer af. Je begrijpt dat ik liever mijn geld uitgeef aan dingen doen dan aan dingen hebben.

Ik ben overigens dan weer niet in Kroatië geweest zoals jij. Ik heb geen auto en ik denk dat dat wel fijn is om dat land goed te kunnen bekijken. Het staat wel op mijn verlanglijstje, al is het niet in de top 3.

Groetjes uit Amsterdam.”

Leave a Reply

