Big Kiss

Standard

“Zeist, 15-01-2014
Hoi Joke!
Wat voor indruk kan ik je nog geven van NL? Haha!
Ik weet niet of je Zeist kent, ik woon er zelf nog niet zo lang. Ik vind het erg fijn dat er zo veel bos is in de omgeving!
Op een nieuw jaar met een volle brievenbus!
Groetjes, Karlijn”

“Hoi Karlijn! Bedankt voor de leuke vintage kaart! Ik ken Zeist alleen van er doorheen of langsheen rijden. Heb een tante en oom oom wonen op /aan de Laan van Rijnwijk. Dat is alles. Oja… had er in mijn puberteit bijna naartoe verhuisd maar mijn moeder zag het op het laatste moment niet zitten…..”

Leave a Reply

